Retourneren

Hoe kan ik een product terugsturen?

Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop, laat het ons per mail weten binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Stuur een e-mail naar info@romysfitnessjourney.com onder vermelding van je bestelnummer. RFJ zal je vervolgens uitleggen hoe je jouw bestelling op de juiste manier kunt retourneren. Na het aanmelden van je retour per mail, heb je 14 dagen de tijd om je bestelling daadwerkelijk te retourneren.

Helaas bieden we (nog) geen gratis retourneren aan. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de kosten van je retourzending. Deze kosten zijn niet restitueerbaar.
Bewaar je Track & Trace nummer. We kunnen niet garanderen dat het teruggestuurde product(en) bij ons aankomt. Producten die niet door ons zullen worden ontvangen, vallen onder de verantwoordelijkheid van de consument.
Ons retourbeleid duurt 14 dagen.

Het product dat je wilt retourneren dient ongebruikt te zijn en in dezelfde staat te verkeren als tijdens ontvangst. Ook dient het product in de originele verpakking geretourneerd te worden. Producten die gedragen of gebruikt zijn zullen niet worden teruggenomen, en ook niet terugbetaald worden.

Ik heb een beschadigd product ontvangen? Wat nu?

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, dien je ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling op de hoogte te stellen via info@romysfitnessjourney.nl Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om je product ook daadwerkelijk terug te sturen.
producten die beschadigd zijn kunnen kosteloos retour worden gestuurd. Wanneer de retourtermijn is verstreken, is het niet meer mogelijk om je bestelling te retourneren.

14 dagen- garantie

De garantie op aangeschafte producten verloopt 14 dagen na ontvangst. Helaas kunnen we geen producten repareren of terugbetalen wanneer deze 14-dagen termijn is overschreden.

Kwijtgeraakte producten kunnen niet vervangen of vergoed worden.

BECOME YOURSTRONGEST SELF

let’s train now